Ofte stillede spørgsmål
De mest populære spørgsmål
Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse?
Du har sandsynligvis et SPAM filter på din computer, der har afvist mailen. Du kan derfor kigge i junk mail filteret på din computer. Hvis du er i tvivl om vi har modtaget din bestilling så kontakt os her.
Hvordan bærer jeg mig ad i forhold til returnering?
Varen returneres til: SnorBan DK Aps, Dalgas Avenue 40B, 8000 Aarhus C. Du skal selv betale portoen for at sende varen retur. Du bedes vedlægge en kopi af din faktura eller som minimum dit navn og ordrenummer.
Hvordan får jeg mine penge tilbage?
Refusion sker altid ved en tilbageførsel via PBS til det betalingskort der blev brugt til at betale for ordren. Når vi har modtaget en vare retur og refunderet købesummen modtager du en bekræftigelse på mail. Hvornår du kan se posteringen på din konto afhænger af hvilket kort du har betalt ordren med.PBS frister ved kreditering: På Dankort og debet kort som f.eks. Visa elektron og Maestro kan kunden se det dagen efter (mandag til torsdag). Fredag kan ses mandag - lørdag og søndag kan ses tirsdag. På kreditkort (Visa og Mastercard) kommer det an på hvornår kortet bliver opgjort (for det meste en gang om måneden).
Kan man komme forbi og handle hos jer i Aarhus?
Vi fortrækker at du bestiller på vores hjemmeside. Alle ordre bliver sendt næstkommende hverdag, så du modtager dine varer efter 2 hverdage. Er det ikke muligt for dig at bestille på hjemmesiden bedes du kontakte os her.
Levering, betaling, fortrydelse og refundering
Hvor hurtigt får jeg mine varer?
Vi benytter Postnord, og du vil derfor normalt modtage dine varer 1-2 hverdage efter din ordre er afgivet. Langt de fleste ordrer forlader vores lager samme dag, eller dagen efter, de er afgivet. Vi kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Postnord. I tilfælde af decideret udeblevne leverancer, fremsender Vi naturligvis en ny leverance uden beregning.
Koster fragten det samme, uanset hvor meget jeg køber?
Leveringsgebyret afhænger af vægten på varen og fremgår i bestillingsforløbet. Du kan læse mere om fragt tider og priser her.
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer?
Hvis postbudet ikke kan aflevere pakken på den adresse du har angivet, afleveres der en seddel, hvor der står, at posten har forsøgt levering, og hvilket posthus du så kan afhente pakken på. Hvis pakken så ikke bliver hentet inden for den anførte frist, sendes den retur til os. Du vil herefter modtage en mail fra os, hvor vi spørger hvad der skal gøres med pakken.
Min ordre står som afsendt, men jeg har ikke modtaget den. Hvad gør jeg?
Din pakke befinder sig højst sandsynligt på dit lokale posthus. Postbudet glemmer enkelte gange at lægge en pakkeseddel i din postkasse eller sedlen kan være bortkommet med reklamer eller lign. Du kan få din pake udleveret på posthuset mod forevisning af gyldig legitimation. Efter ca. 14 dage sendes pakken retur til os.
Hvilke betalingsformer kan jeg anvende?
I vores butik kan du betale med Dankort, VISA, VISA electron, Danske Mastercards eller Udenlandske Mastercards. Herudover kan du betale med Paypal.
Er det sikkert at betale med Dankort eller kreditkort hos Snorke.dk?
Når du betaler med Dankort eller kreditkort, kan du være sikker på, at ingen kommer i besiddelse af dit kortnummer m.v. Vi har et SSL (Secure Socket Layer) certifikat gennem PBS/Teller A/S, hvilket sikrer, at data krypteres i kommunikationen mellem kortindehaver, Snorke.dk og andre parter i handlen. Det betyder, at uvedkommende ikke kan opsnappe dit kortnummer under transaktionen.Du har altid mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Hvornår bliver pengene trukket på min konto?
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?
Fortryder du dit køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Ved returnering af en vare skal denne være ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og oplyse, om du ønsker pengene retur eller, om du ønsker varen byttet til noget andet. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering.
Refusion
Refusion sker ved en kreditering af det betalingskort, som blev anvendt til at købe varerne. Ekspedition fremmes, hvis der vedlægges en kopi af ordrebekræftelse samt evt. kopi af forudgående korrespondance mv. Fik du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os